aamandaaspequist

Din sko? Min sko!

Publicerad 2011-04-10 19:57:15 i Vardagsliv,

Köpte de här underbara skorna igår på Din sko. Älskar den söta spetsen baktill!

Helgen har varit en mysig sådan. I fredags låg jag hemma i migrän och trodde att min skallelutt skulle sprängas. När det hade lagt sig gick jag till stallet och skulle ta hand om hästarna, och insåg då att vi hade strömavbrott på grund utav den fruktansvärda blåsten! Fick gå mad pannlampa när jag skulle mocka i syrrans, hästs box. Måste ha sett rätt kul ut. Väl hemma igen så hade hela familjen samlats, med pojkvänner och allt och fortfarande ingen ström. Så det fick bli en pizzakväll.

Igårmorse gick jag upp och tog ut hästarna och gjorde klart allt för att sen springa hem och packa ut i bilen för jag och darlingen skulle hem till den lilla staden. Gick på stan en sväng och gick lite ärenden. På kvällen kom svärmor och svärfar för att äta med oss, vi hämtade mat ifrån den nya sushiresturangen som öppnade nu i veckan, Verkligen att rekommendera!

Idag har jag hunnit med en del! Gick upp vid åtta och tog en lång dusch för att sedan träffa svärmor och gå till kyrkogården, sen stannade jag och hjälpte henne att städa i butiken. I eftermiddag har vi varit på kalas hos min kära svåger Palle som fyller 31 på onsdag. Mycket trevligt kalas! Nu ska jag plugga lite och sen ska vi köra en favorit i repris och hämta sushi ikväll igen ;-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och kram!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-17 21:09:03

jag tittade på dom jag med! haha, dom är sjukt fina!

puss din mathilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela