aamandaaspequist

Godnatt måndag och välkommen tisdag!

Publicerad 2011-04-04 23:08:15 i Vardagsliv,

Jag och Fredrik från Latitud 57 i somras. Längtar något så fruktansvärt tills
sommaren kommer. Vill ha nu!!

Jaha och då hade det gått lång tid sen sist i alla fall! Fy på mig!
Jag vet inte varför det blir såhär. Vill så gärna skriva ofta med kvällarna blir så sena, precis som nu.
Helgen har varit lugn och skön. Fredrik har dock inte varit den piggaste, visdomständer som trasslar. Men han är på bättringsvägen nu så det är skönt! Vi hade lite besök i lördags av Lina och Jimmy och Tobias och Julia. Vi spelade Kineckt, vilket var superkul och man blev jättetrött! Måste göras om!
Igår hade vi en riktig slappsöndag, sovmorgon, mysfrukost, promenad, filmmys och sen hem till mig för att tillbringa kvällen i stallet med hästarna, och jag tror att jag njöt mer av det än vad F gjorde. Hihi...
Idag fick vi våra studentmössor! Jippi! äntligen ett steg i rätt riktning, MOT STUDENTEN! Längtar ihjäl mig snart!
Dessutom började de nationella proven i Svenska B idag, den muntliga delen och jag hade sån "tur" att jag fick hålla i mitt tal idag, vilket gick bättre än jag hade trott! Skönt att ha det överstökat.
Ikväll kom Pippis ägare hit från Norge och ska imorn ta hem sin skatt igen efter att hon varit hos oss en tid. Vi kommer sakna dig Pippi, men jag vet att hon kommer få det jättebra med sin Caroline.
Nu ska jag sova!
Natti natti.
Kramiz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela