aamandaaspequist

Onsdag...

Publicerad 2011-04-27 20:59:42 i Vardagsliv,

Hej igen på väldigt länge. Gud vad lat jag har blivit...
Påsken är avklarad och allt är fint. God påskmat och härlig underhållning från Niklas, son till en vän till min mormor och morfar. Det sjöngs och levde och hade sig och det var bland det roligaste på länge.
I söndags blev det en spontangrillning hos Lina och Jimmy, blev att vi sov över där och i måndags var vi alla i Kalmar hela dagen. Mysig "familjedag".
Igår hände inget särskilt alls när jag tänker efter, eller jo, en mysig ridtur på pollan ihop med Lina och hennes kuse. Idag har jag varit duktig och tvättat allt vi har här hemma i lägenheten! Phu! Plus att Martina och Therese har varit här och vi har jobbat med projektarbetet som ska redovisas på torsdag nästa vecka! Skönt att få det överstökat, men det var såklart jättemysigt att de kom!
Nu ska jag och darlingen äta lite mat! Trött och imorn vankas det körlektion på förmiddagen så då gäller det att vara utvilad och på hugget!
Ha en finfin kväll!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela