aamandaaspequist

Trött och huvudvärk

Publicerad 2011-04-17 21:01:41 i Vardagsliv,

God kväll söndag!
Här sitter nu en trött och sliten Amanda och försöker skriva något vettigt.
Den här veckan har varit lite halvtuff. Nationellt prov i Svenska B och ett prov i en annan kurs.
Helgen har varit lugn och skön. Trerättersmiddag hos Eva och Bosse med Lina och Jimmy. Jättetrevligt, jättegod mat och jättegoda viner!
Förrätt: Kräftsoppa alá Bosse med en bit bröd till
Varmrätt: Stekt fläskfilé, ugnsstekt potatis, svampstuvning och sallad
Efterrätt: Cheesecake med rom-marinerade bär och kaffe
Supergott alltihop!
Idag fick jag sovmorgon och när jag vaknade så hade darlingen gjort frukost med havregrynsgröt, ägg, smörgås och massa annat gott. Tack F! Skulle ha träffat Anna men det gick inte som planerat. Så jag åkte hem och träffade mamma och pappa lite och tog hand om min älskade häst, sen åkte jag tillbaka hit till Fredrik och tänkte spendera natten här. När jag kom hit tog vi en promenad i det härliga, soliga och varma vädret, köpte varsin glass och satte oss i stadsparken och njöt av solen till max!
Nu har vi ätit och sett en film, snart dags att sova och försöka få bort den attans huvudvärken som sakta krupit på ikväll. Usch!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar♥

Kommentarer

Postat av: Paul Smith

Publicerad 2011-04-18 10:24:47

Du sov... Du tittade inte på film;<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela