aamandaaspequist

Välkommen påsklov!

Publicerad 2011-04-21 20:19:11 i Vardagsliv,

Då var det efterlängtade påsklovet här! Åh så skönt det ska bli att slappa lite. Hoppas såklart på fint väder så det går att vara ute. Jag är nöjd med mig själv idag, jag har avklarat två större prov på mindre än en vecka och fått bättre resultat än väntat!
Ikväll blir det grillning med familjen, det doftar underbart från grillen! Imorn väntar en lugn dag då jag ska göra precis vad jag vill, och den avslutas med middag hos farmor och farfar, mysigt!
Påskafton är det tänkt att jag ska spendera hos mormor och morfar, medan Fredrik ska vara hos sina föräldrar och kommer till mig senare på kvällen. Hoppas på många påskägg och mycket godis ;-)
Nu blir det god grillad mat och ett glas rött!
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela