aamandaaspequist

AllraKärasteSyster<3

Publicerad 2011-02-06 19:16:50 i Vardagsliv,

Agnes... Sissy... Du är för söt:) Tror jag får byta lösenord till min blogg;)
Idag har vi, som Sissy skrev, haft kalasis här i lägenheten för min darling... Var riktigt mysigt att alla kunde komma! Hela 12 stycken fick vi plats i vårt lilla matrum. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Bjöd på cheescake och cupcakes. Mmmumms!
Nu ska jag plugga en stund innan vi ska peta i oss något att äta till det nya avsnittet av underbara "Solsidan". Missa inte! Jag bara älskar serien, den är så klockren och så charmig.
Nu ser jag fram emot en lugn och mysig kväll med F♥
Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela