aamandaaspequist

God kväll onsdag!

Publicerad 2011-02-16 17:37:32 i Vardagsliv,

Den här fina asken fick jag av gammelmoster Eva på min födelsedag... Tycker om den
väldigt mycke!

Idag är det onsdag och mitten på veckan. Skönt! Idag har jag varit i receptionen på praktiken och det var roligt. hade även möte med min mentor Annette och min handledare Helene. Gick väldigt bra!
Ikväll ska jag på simmis med svärmor och det ska bli skönt och uppiggande! Ska bara njuta av en kaffe först♥ Sen ikväll blir det gos med darlingen. (som fick sitt körkort igår♥)
Hoppas alla får en mysig kväll
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela