aamandaaspequist

Lycka...

Publicerad 2011-02-05 12:20:32 i Inredning,

En liten del av vårt sovrum, det är inte färdigt än men det är på gång♥

Idag är det mycket på gång... Fredrik pluggar och jag plockar och pysslar lite. Vi ska gå ner en sväng på stan och fixa lite ärenden och sen ska jag ge mig på att baka en cheescake vilket jag aldrig har gjort förut så det kan gå hur som helst. Vi ska ha kalas för Fredrik imorgon eftermiddag så vi måste ju bjuda på något gott!
Så det är väl förberedelser av olika slag som den här dagen kommer att ägnas åt. (och plugg för Fredriks del)
Nu ska vi sparka igång den här dagen ordentligt och bege oss mot den lilla staden.
Ha en härlig dag!
Kramiz♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-02-05 12:54:28

Ha det så skönt idag. Cheesecaken gör du, den behöver man inte baka;-) kraaaaaaam!!! Love ya!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela