aamandaaspequist

Söndag med Zumba!

Publicerad 2011-02-27 20:31:49 i Vardagsliv,

Den här fina buketten fick Fredrik i som grattis i efterskott av Tobias och Julia igår kväll när Julia kom.

Söndag och det är självklart underbara Solsidan påslagen!
Idag tog vi en ordentlig sovmorgon F och jag. Det var behövligt. Sen bar det iväg hem till mamma och pappa för att ha hand om hästarna osv. Sanna, Matte och Samuel kom förbi på en fika, trevligt!
Var faktiskt duktig och hasade iväg mig på zumban i Fliseryd ikväll, det var riktigt roligt, men jag kände mig lite småtöntig... Jaja, men det får jag väl bjuda på ;-)
Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram♥

Kommentarer

Postat av: Mattias, Sanna & Samuel

Publicerad 2011-02-27 21:07:09

Tack så mycket för de hembakade kakorna och bullarna. Det var trevligt att träffas!

Postat av: Snurrabella

Publicerad 2011-02-28 00:17:18

Hehe... Sällskapet väger upp ett löpefika!

Skönt att ha dig hemma lite mandisen... Måste vänja mig lite sakta med att du snart lämnar boet... Älskar dig. <3 // Mamma

Postat av: Edde

Publicerad 2011-03-01 13:15:54

Kom hem älskling!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela