aamandaaspequist

Sportlov

Publicerad 2011-02-21 18:27:27 i Vardagsliv,

Lite upp&ner men det får gå ändå!
God kväll Måndag och första dagen på sportlovet! Jag har inte skrivit på ett par dagar men det har varit en del att stå i plus lite trötthet. Helgen har bestått av kalas för min kära svägerska Malin som fyllt år och middag med bästaste Lina och Jimmy, väldigt mysigt!
Idag har jag haft kära Sofie med sin lilla söta Nickie på besök här i skogen, också jättemysigt! Men innan hon kom var det ett väldigt hallaballou, i stallet, eller i hagen rättare sagt. Vi skulle släppa in två hästar ihop med Buz och Pippa, vilket resulterade i innestående ston med lindade och linementade ben. Inte alls roligt. Mycket spring och farande. De sprang igenom staketen så pappa fick rusa hem från jobbet och hjälpa oss att stängsla. Så ett STORT tack till min ängel till pappa!
Nu har darlingen kommit hit för att hämta mig så vi kan åka till stan.
Ha en bra kväll!
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela