aamandaaspequist

Ugnspannkaka och sylt... <3

Publicerad 2011-02-01 19:33:49 i Vardagsliv,

Det är huset hade inte varit fel att bo i... Älskling? Köpa? Ja tack!
Hittade det här underbart vackra huset i en "Hem, Ljuva Hem"-tidning som
jag fått av min kära svärmor. Finns så mycket fint att titta på och ännu mer
som man vill ha♥
Idag har jag lyckats! Jag skar av mig halva fingret, eller ah, inte riktigt. Man ska inte ha rakhyvlar löst i väskan när man letar efter sina nycklar... svimfärdig, illamående och ha svärmor till att komma och plåstra om mig... men jag lever och har jag pysslat lite i lägenheten och nu ska jag och Fredrik äta god mat som han har lagat♥ Min mästerkock♥
Ha en mysig kväll, det ska vi ha.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela