aamandaaspequist

Baka, fika, jobba!

Publicerad 2011-01-16 21:40:21 i Vardagsliv,


Idag har vi haft finbesök av mina svärföräldrar och "svärmormor".
Var uppe tidigt och bakade Cupkakes som ni ser på bilden, de var uppskattade
även i det här sällskapet;)

Som sagt, fika på förmiddagen och sen iväg till affären med svärmor för att hjälpa henne att dra igång ommöbleringen, blev där från ca 13.00-20.30, riktigt roligt faktiskt, mycket skoj och skratt:)
Så tack alla för en trevlig dag! Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling och avnjuta en mysig film och en god kaffe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela