aamandaaspequist

En lång dag....

Publicerad 2011-01-06 03:27:56 i Vardagsliv,

Det blev en väldigt lång dag som snart ska avslutas. Men jag har hunnit med en del; sovmorgon, brakfrukost, Kalmar med Ila och en shopping och fika-träff med Nettan, vilket jag gillar starkt! Sen skulle vi åka hem till Oskarshamn och hämta Jimmy men han ville inte följa med så vi fick åka utan honom för att senare få åka tillbaka igen efter att ha skjutsat Ilas föräldrar till Blomstermåla. Men inte nog med det så blev det att åka och hämta Farbror med fru igen och det resulterade i att jag är hur trött som helst och vill sooooova! Så.... God Natt....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela