aamandaaspequist

En mycket lyckad dag!

Publicerad 2011-01-06 23:45:10 i Vardagsliv,

Idag har vi hunnit med en del. Jag fick sovmorgon idag igen eftersom det blev så sent i natt, vilket jag är glad för! Fick jättehärlig frukost av mamma och pappa med äggröra, bacon, sill, macka och massa gott! Tack hörni♥ Efter det gick jag till stallet för att ge hästarna lunch, mocka och fixa mat och allt som hör till. Mormor och morfar kom en sväng och lämnade min nya ridhjälm som jag fått av dom i julklapp, Tack! Den blev snabbt invigd och Buz och jag galopperade i den djupa snön så det yrde, Härligt vill jag lova!
Nej nu ska jag läsa lite Naturkunskap B och sen sova...
Ensamt här utan min F....♥
Natti Natti....
Puss

Kommentarer

Postat av: Snurrabella

Publicerad 2011-01-14 17:05:13

Hej gumman! Ja den dagen var skön! Vassågod för Brunchen ;) Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela