aamandaaspequist

Glada dag!

Publicerad 2011-01-10 14:16:40 i Vardagsliv,

Ni ska bara veta vad glad jag blev igår kväll när mitt ♥ Fredrik kom efter mig hem och sov hos mig! Och genast blev dagen mycket bättre! Fick en myskväll med en film och få somna i hans famn, bäst<3
Idag gick jag upp tidigt och släppte ut hästarna och senare hjälptes mamma och jag åt att göra i ordning allt där, och nu är hon på jobbet. Är ensam hemma nu och tänkte plugga lite. Sen vid tre kommer mormor med de ingredienserna som fattas till mina cupcakes som jag tänkte baka sen. Jag har aldrig gjort det innan så jag hoppas att det blir bra! Receptet kommer från Leila Lindholm. Om jag hinner ikväll så ska jag lägga upp det och förhoppningsvis en bild på resultatet:)
Puss så länge♥

Kommentarer

Postat av: Edde

Publicerad 2011-01-10 18:01:24

Tack själv=) <3

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-01-14 13:09:36

Vilken tur att jag skulel in och handla då ;-) KRAM <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela