aamandaaspequist

God dag Fredag!

Publicerad 2011-01-07 14:38:41 i Vardagsliv,

Idag gick jag upp vid 6.15 för att släppa ut hästarna, gick sen hem för att sova en stund till eftersom jag sovit så dåligt... Nu har jag varit i stallet och mockat och allt. Morbror Thomas kom och skulle ha transporten som var rejält insnöad, men med lite hjälp av farfar och hans traktor så gick allt som på räls!
Nu blir det en varm dusch och vänta på Fredrik som kommer och sover här i natt♥
Blir Grekisk pyttipanna ikväll, mmmmm min favvo!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela