aamandaaspequist

God kväll onsdag!

Publicerad 2011-01-26 19:19:32 i Vardagsliv,

De första dagarna på Hotell Post har gått jättebra! Jag har träffat många härliga människor som är lika pratglada som jag, vilket är ett STORT plus! Ett annat plus är att jag får äta hotellfrukost varje dag, och det är inte fy skam;-)
Nu ska jag packa i ordning skolväskan för imorn bär det av till plugget... inte det roligaste men det får gå ändå.
Min darling är och handlar nu så jag passar på att titta in här en snabbis och skriva några rader, när han kommer hem så ska vi laga mat och krypa upp i soffan och se ett avsnitt av underbart charmiga "Solsidan". Efter det blir de en dusch och sova. Så jag säger God Natt nu:-)
Kramiz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela