aamandaaspequist

God kväll söndag!

Publicerad 2011-01-09 18:42:28 i Vardagsliv,

Usch, hatar söndagar... även att jag är ledig i morgon med så är det en jobbig dag...
Igår var de lite fest hemma hos Darlingen och mig och det var jättekul, finbesök från Kalmar! Somnade runt 5 på morgonen och sov till 10 tror jag, så i kväll ska jag försöka sova tidigt:) En brunch på Nilsons fick det bli för vi orkade inte handla och äta hemma, men det gick lika bra det! Sen har vi bara slappat och suttit och pratat hela eftermiddagen, om allt mellan himmel och jord. Sen bar det iväg hem till skogen för att plugga... Usch... hatar att plugga...
Får leva på att gårdagen var toppen=)
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela