aamandaaspequist

Kaffe<3

Publicerad 2011-01-11 21:55:11 i Vardagsliv,

Nu har jag gjort kaffe till mig och  mitt ♥, mycket gott om jag får säga
det själv!
Tillagning (4 koppar)
2 mått vanligt kaffe
2 mått smaksatt kaffe (smörkola)
Lite skummad mjölk
Pyttelite socker (annars blir det för sött)
En nypa kanel till garnering

Idag började skolan igen efter ett välbehövligt jullov, vilket inte är det roligaste men det är skönt att komma in i de gamla rutinerna igen. Eller? Jaja jag får försöka se det positiva:)
Skulle varit i basängen på Arena med svärmor ikväll mellan 19 och 20 men det var inställt, tråkigt nog. Så det får bli nästa vecka i stället. Men i stället fick jag en mysig middag med Fredrik, som blev taccos!
Vi har varit duktiga och tvättat idag oxå! pluspoäng till oss!
Nu när vi har druckit upp vårt kaffe så ska vi duscha och sen krypa ner och titta på en mysig film♥
Puss och natti♥

Kommentarer

Postat av: Edde

Publicerad 2011-01-13 19:36:55

Underbara flickvän <3

Postat av: Edde

Publicerad 2011-01-13 20:21:13

Underbara flickvän <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela