aamandaaspequist

Kurerar mig...

Publicerad 2011-01-21 13:24:53 i Vardagsliv,

Kaffe och glass är gott när man har ont i huvudet...

Då var det fredag och jag mår inte så mycket bättre... Huvudet dunkar som om det sitter någon och spelar trummor där inne så den lilla ärtan dunsar fram och tillbaka, upp och ner... uscha!
Men ligger i soffan och dricker kaffe och petar i mig lite glass och hoppas på att det snart känns bättre. Visst glass kankse inte är det bästa att äta men det är gott och man får faktiskt äta glass när man är sjuk, så det så! Kan rekomendera den här från Haägen-Dazs - Strawberry Cheescake, jättegod!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen försöka sova lite till...
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela