aamandaaspequist

Lördagsmys....<3

Publicerad 2011-01-29 19:04:01 i Vardagsliv,

Min darling var lite trött idag och han önskade Scones när jag kom hem från jobbet,
så jag fick ta fram min köksbibel "A piece of cake" och svänga ihop en sats bröd. Snabbt och enkelt!

Idag har jag jobbat på LillaG vilket var jätteroligt. Träffade frisören som ska göra min frisyr till balen och även Fredriks mormor som idag sa att hon ville sy min klänning! Yes!!! Åh vad glad jag blev när hon sa ja!! Tack Helene♥
Nu har vi varit och handlat och nu ska vi åka till svärmor och svärfar och äta middag i myskläder... Lärdagsmys...♥
Trevlig kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela