aamandaaspequist

Myspys.....<3

Publicerad 2011-01-15 19:14:33 i Vardagsliv,

Jag vill ha vår... nu helst... Men jag får väl lugna mig:)
Tittade igenom bilderna jag hade i datorn och hittade bilder på min
gamla häst Butte... han ser lite ovårdad ut på bilden men han, som
många andra hästar tycker om att rulla sig på marken:) Saknar honom
grymt mycket.....<3


Idag har varit en händelserik dag, först upp och ta hand om hästarna, sen hem och duscha och packa för att sen åka till stan. Kom in i lägenheten och hittade två goa slaffshögar, Jimmy och Fredde. Gick sedan på stan en stund och träffade svärmor pratade lite med henne. Hon, svärfar och "svärmormor" kommer och fikar här imorgon förmiddag, och eventuellt Ia en sväng oxå:) Så nu ska jag sätta igång och baka mina cupcakes igen så jag har något att bjuda på härskapet på! Efter det kom jag hem igen och försökte sätta fart på slas-hasarna eftersom vi skulle åka till Kalmar och hämta Lina och sen en sväng till Ikea. Och till slut kom vi iväg! Hämta Lina, lunch på McD och sen Ikea! Hittade nästan allt vi skulle ha. Och nu är vi hemma igen och tar det lugnt och myser...♥ Bäst av allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela