aamandaaspequist

Tack för denna helg!

Publicerad 2011-01-23 23:07:10 i Vardagsliv,

Ja vad säger man? En lugn helg som bestått av en runda på stan, lunch hos "svärmormor", eftermiddagsmys och en god, sen middag i lördags. Idag har jag varit i Kalmar en sväng med mamma och pappa vilket var mysigt, sen en handbollsmatchen på tv som var jättespännande!!! och det bästa av allt, Sverige vann!! Efter det en sväng till hästarna och pyssla om dom lite. Låter som om jag varit jättestressad men det har jag inte :-)
Och nu har jag fixat, donat och förberett inför morgondagen då jag börjar min 4 veckor långa praktik på Hotell Post i Oskarshamn. Önska mig lycka till!
Puss och Kram♥

Kommentarer

Postat av: Edde

Publicerad 2011-01-23 23:26:32

Lycka till <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela