aamandaaspequist

En helg som inte ska glömmas...

Publicerad 2011-07-14 10:51:26 i Vardagsliv,

Jag och mitt skäggmurvel till sambo♥
Hej!
Helgen har bestått av roliga människor, roliga stunder, sena nätter och god dricka...
Latitud 57 hölls i lilla Oskarshamn i helgen och det var lika roligt som alltid, om inte ännu roligare.
Så det blir ett stort LOVE på det!
Jag har börjat min första arbetsvecka för sommaren och jag är helt slut! men det är väl för att jag inte har vant mig än. Roligt är det i alla fall och jag stormtrivs som varje gång jag jobbat där.
Idag har jag börjat med en körlektion för Sebbe... det går nog bra, men jag är väl lite för hård mot mig själv som han säger... får jobba på det till nästa gång..

Iallafall....
Snart dags för jobb igen! Så på återseende!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela