aamandaaspequist

Sommar, sommar och sol.... ?

Publicerad 2011-07-20 11:15:48 i Vardagsliv,

Bild tagen på oss på Brännö brygga i Göteborgs skärgård. Längtar tillbaka
dit där solen sken och allt var så fint, vädret här hemma är tråkigare än någonsin tror jag.
Det var fint igår, men vart tog solen vägen?

Hej!
Just idag är jag inte på det bästa humöret, inte för tillfället i alla fall. Hoppas det blir bättre sen!
Börjar jobba vid 13.00 idag och sen bär det hem till hästen en sväng. Var hemma hos henne och red igår, hoppade några småskutt på 50cm ungefär, jättekul! =)
Nu ska jag duscha, äta och göra mig i ordning (hoppas jag hinner med någon form av pyssel också) och sen dra mig mot jobbet.
På återseende!
KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela