aamandaaspequist

Födelsedag och Nationaldag!

Publicerad 2011-06-06 10:52:15 i Vardagsliv,

Idag fyller min älskade lillasyster 15 år!
Stort grattis till dig på din dag♥

(Jag fullkomligt hatar när bilderna blir fel och jag kan inte komma på hur jag
ska få dom åt rätt håll...Morr...)
Men nu har jag förstört min fula bokhylla totalt, se vad mycket man kan göra med lite gammal tvättlina,
en krok, några betångspikar, ett par petsgardiner, änglar och lite kärlek.


Jag älskar de här små söta änglarna från Sia Home Fashion, De ser ut som om de flyger
ut och in  ur väggen, eller i detta fall, ur bokhyllan. Ursött♥

God förmiddag!
Idag är det som sagt Sissys födelsedag och den ska firas till max!  Solen skiner och livet känns helt underbart. Långledighet är inte fy skam. Men imorn bär det iväg till skolan igen, vilket inte är det roligaste... Men det måste ju göras...
Nu ska vi äta frukost på altanen. Mys!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela