aamandaaspequist

Sjung om studentens lyckliga dar...

Publicerad 2011-06-12 00:23:51 i Vardagsliv,

Hej!
Mycket att göra här nu inför min student som väntar på Fredag. Därför inte så mycket tid till att vara här.
Sista "riktiga" skoldagen gjordes i onsdags. Så jag har varit ledig sedan dess! På måndag vankas klassresa till Göteborg vilket ska bli riktigt trevligt! Så morgondagen kommer delvis bestå av packning.
Igår var en härlig dag! Min bästa barndomsvän Ronja tog studenten, och även min kära storebror. Vid 14 var deras utspring och jag var där ihop med Amanda och Chaqe, vi hann med en liten fika på Nilssons innan det var dags att gå vidare till Kikeboplanen och titta på utspringet. När vi kom dit var det väldigt "lägligt" att det började regna, stackars studenter! Träffade många härliga människor som jag inte träffat på länge, mycket roligt!
Efter det bar det hemåt för att göra sig i ordning och åka iväg på studentuppvaktning hos härliga Ronja. Blev medbjuden ut ihop med några gamla klasskompisar från mellanstadiet, spontant blir alltid roligast! och mycket riktigt! Det blev en riktigt lyckad kväll där jag fick träffa många gamla kompisar och känna studenternas glädje och lycka, så nu är jag pepp för min dag på fredag!
Ikväll har vi firat min kära lillasysters födelsedag med farmor, farfar och farbror med familj. Trevligt!
Nu är det dags att krypa ner i sängen och sussa lite.
Natti natti
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela