aamandaaspequist

Chai-latte

Publicerad 2011-03-29 21:58:31 i Vardagsliv,

Då var det tisdag igen och jag är otroligt trött... Idag har det varit en vanlig dag i skolan, inget särskilt har hänt, om jag inte har glömt något. Vi åt ute på lunchen, jag och några tjejkompisar, roligt som alltid!
Ikväll har jag varit duktig och ridit min älskade häst som betyder så otroligt mycket för mig. Hon är så bäst. Hon fäller duktigt med päls nu och hon, precis som Pippi fick en rejäl omgång med borstarna både igår och idag. Pippi ska troligtvis åka hem till Norge igen snart, kommer bli tråkigt men samtidigt skönt att kunna fokusera endast på Buz. Pippi har varit på lite "rehabilitering" hos oss på grund av att hon var fruktansvärt stressad och blev då otrevlig och nästan lite farlig där hon stod innan hon kom till oss. Men nu hoppas vi att hennes ägare har hittat ett nytt lugnt ställe till henne i Norge så hon får vara lika go som hon är nu. Hon har förändrats mycket och hon är en riktigt charmig liten häst med glimten i ögat! Kommer sakna henne och hennes småbus när hon inte är kvar här...
Imorn åker jag till Oskarshamn för att spendera kvällen och natten hos min darling. Får se om jag skriver något då:)
Nu ska jag dricka upp min chai-latte och sova!
Natti natti och sov så gott!
Kramiz♥

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-03-29 22:18:15

Natti natti gumman och tack för ikväll!! <3

Postat av: Loverboy

Publicerad 2011-03-29 22:47:55

Im waiting for ya =) Kunde inte sova så lika bra å glutta i din bloggiyoggi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela