aamandaaspequist

En unge i minuten!

Publicerad 2011-03-07 22:26:10 i Vardagsliv,

I kväll startade den nya serien "En unge i minuten", missades inte!
Tänk när man själv är där...

God kväll måndag!
Den här dagen har varit sådär... Ont i huvudet och lite småstrul men det har gått ändå.
Ridit en sväng ihop med kära kusin Lina som hjälpte mig med det sista i stallet, Tack
Och på tal om Lina så var jag och darlingen på bio ihop med henne och Jimmy igår kväll. Vi såg "Black Swan". Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, jag blev tagen, men jag mådde så dåligt när jag såg den så det var ingen Amanda-film, tyvärr. Men för er som gillar "Psychofilmer" så kan jag varmt rekommendera denna!
I kväll var det premiär av den nya serien "En unge i minuten" kl 21.00 från förlossningskliniken i Västerås. Mycket spännande!
Nu ska Manda krypa till kojs och ringa sin darling innan hon ska sova.
Sov gott på er!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela