aamandaaspequist

Förkyld...

Publicerad 2011-03-24 21:54:40 i Vardagsliv,

God kväll torsdag och hej förkylning!
Jag fullkomligt hatar att vara förkyld. Nu har jag ont i halsen och snorar vilket inte är så kul. Orkar inte vara sjuk, jag har så mycket jag måste göra. Nationella proven i svenska B har kommit igång nu och jag har inte den kollen på läget som jag skulle vilja ha... vad ska jag stå och pladdra om i 5 minuter? hm... får fundera lite på den...
Men nu ska vi inte vara negativa här inte. Nu ska jag sossa och hoppas på att jag inte blir värre tills imorgon så jag orkar med dagen i skolan. Men det visar sig i morgon bitti...
Ikväll är Fredrik och jag på varsitt håll och det är inte så poppis från min sida åtminstone. Jag är inte längre van vid att sova utan honom. Vill ha honom hos mig så jag har någon att krypa tätt intill och känna den där härliga trygghetskänslan som man får av det. Men jag får nöja mig med att mamma och pappa sover snett ovanför till vänster på övervåningen och tekniskt sett så är det inte mer än kanske 5 meter, så det får duga:) Men  jag ska i alla fall slå en pling till min kära sam-sär-bo innan det är dags att sossa.
Natti natti!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela