aamandaaspequist

God kväll tisdag!

Publicerad 2011-03-22 19:02:58 i Vardagsliv,

Mysfrukost med mamsen innan det var dags att åka till jobbet!

Hej tisdag!
Idag har jag jobbat på LillaG vilket var jätteroligt, som alltid! Det vankas jobb där även imorgon! Besök gärna LillaG:s hemsida: www.lillag.se
När darlingen kom hem gick vi ut på en rask promenix, hurtiga som vi blivit;-) Och skönt var det! Våren är äntligen här och det är ju helt underbart, till och med vindarna är varma...
Tänkte kanske hinna med en promis imorn bitti innan jobbet börjar. Håll tummarna för att jag orkar! En del dagar är inte lika bra som andra... Men så är det! Tänk positivt Amanda! Ja!
Nu ska jag och darlingen snart äta en god kycklinggryta med pasta som han svängt ihop medan jag suttit här vid lapen och läst favoritbloggarna. Duktig man jag har!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Manda

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-23 14:50:13

Hej tjejen! Vad hurtiga ni e. =) Skulle ha ringt igår, men deckade efter medicinintaget. Snart är jag nog normal igen, eller, så normal en sådan som jag kan bli.. ;)Det ska bli skönt när jag inte är så här trött längre. Sovit som en klubbad säl i 9 timmar. Skönt.

Vi åt också kyklinggryta igår. Gott är det!

Stor kram på dig, gumman!

Puss & Kram!

P.s... fin bild! ...Undrar vem som gjort de smarriga mackorna.. ;) D.s...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela