aamandaaspequist

Hoppsansa!

Publicerad 2011-03-19 22:55:59 i Vardagsliv,

Hej hopp!
Det var länge sen! Har haft lite mycket i huvudet ett tag nu så jag har inte orkat med mitt liv riktigt. Den glada nyheten jag fick för några veckor sedan är inte längre en glad nyhet, det blev inte som vi tänkt oss. Mitt och Fredriks liv skulle förändrats, på ett positivt sätt, men den/det som gjorde oss glada försvann... borta... Bättre lycka nästa gång...
Så nu fortsätter vårt vardagsliv som det tidigare gjort, ett sam-särbo-liv, som så småningom ska bli endast sambo-liv. Längtar♥
Idag har vi hunnit med en runda på stan, fikamys på LillaG med svärmor och svärfar, samt middag hemma hos dom ikväll... Tittade såklart på "Körslaget" och mina favoriter blir nog Andreas och Lisa! Nu ska vi krypa upp i soffan med lite popcorn och titta på en mysig film innan vi ska köra hem Lina och Jimmy som har varit ute på lite rajtantajtan med sina kompisar.
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!
Kram Manda

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-19 22:59:43

Längar jag med Älskling.. Önskar det var nu!.. Du beyyder allt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela