aamandaaspequist

Lördagsmys i stan...

Publicerad 2011-03-05 16:04:19 i Vardagsliv,

Bild från 2 år sedan ungefär på mig och Buzan vid grannens stall. Jag har äntligen
tagit tag i ridningen igen♥
God dag!
Jag har varit lite slarvig med att skriva men jag har varit sjuk och pluggat i ett. Tråkigt men det är tyvärr ett måste!
Ska egentligen plugga nu också men jag tänkte titta in här en stund först. Igår spenderades dagen hemma på grund av feber precis som i torsdags. Så jag tog det lugnt och vilade ganska mycket men var feberfri efter lunch och blev piggare. Åt god middag med mamma och pappa och satt och pratade och bara myste.
Idag är jag helt frisk och vi åkte in till Oskarshamn och tittade på kakel till köket hemma i skogen, shoppat kläder till pappa och fikat på Nilssons konditori. Mys! Nu är vi hemma i lägenheten och ska försöka göra lite nytta.
Ikväll vankas middag hos svärmor och svärfar, ska bli trevligt!
Önska Dig en fortsatt härlig dag!
KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela