aamandaaspequist

Ommöblering och en man som lagar mat

Publicerad 2011-03-06 15:48:24 i Vardagsliv,

Hej Söndag!
Jag ogillar söndagar starkt för jag vet att jag ska till skolan dagen efter... Men idag har vi hittills hunnit med mycket!
Upp tidigt för att åka till Maxi och panta, slänga glas och så klart handla. Efter det hem en sväng och äta frukost och fortsätta lite med ommöbleringen innan vi skulle till Fredriks mormor och fika lite. Sen bar det iväg för att hämta mina kära svärföräldrar, träffade Eva och Bosse på vägen så vi stannade och pratade lite med dom. När vi hämtat Ingrid och Leif så åkte vi hem till lägenheten för en kopp kaffe och lite prat. Fredrik följde med sina föräldrar och hjälpte dom att städa i butiken medan jag var hemma och pluggade lite. Nu har min darling lagat mat och jag är så nyfiken på vad det blir♥
Ikväll vankas det bio med Lina och Jimmy!
Ha en bra dag!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela