aamandaaspequist

Semmeldagen & internationella kvinnodagen!

Publicerad 2011-03-08 20:32:00 i Vardagsliv,

Semmeldagen idag, har ni ätit någon?
Hej!
Idag har varit en seg dag med sega lektioner, men att jag tycker det kan bero på att jag har haft sån huvudvärk. Hemskt!
Idag är det semmeldagen men jag har inte ätit någon! Brukar kunna äta men just nu går det bara inte, klarar inte allt det söta tror jag. Men de ser goda ut så jag får nöja mig med det!
Ikväll har jag hunnit med en ridtur och fix i stallet, en god middag med familjen och nu väntas plugg av SvenskaB. Inte det roligaste man kan sysselsätta sig med men har man prov så har man.
Imorgon åker pappa iväg med jobbet till fjällen för att åka skidor, han kommer hem på söndag igen som tur är men det är tråkigt att han åker. Fast självklart är jag glad för hans skull att han kommer iväg. Så nu får jag inte vara i mitt andra hem i Oskarshamn på hela 4 dagar, eftersom jag ska vara hemma och hålla mamma sällskap och se till att hon inte gråter ihjäl sig för att pappa inte är hemma. Nä riktigt så illa är det inte men hon tycker det är jobbigt och det förstår jag.
Nej nu måste jag ta tag i plugget och sen sova!
Natti natti.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela