aamandaaspequist

Stress stress nervös...

Publicerad 2011-03-31 20:58:14 i Vardagsliv,

Vill ha!
Ojojoj vad tiden går... Jag och stress går inte riktigt ihop... Igår när jag var i skolan fick jag ett sms av min kära svärmor om att jag inte fick glömma att jag skulle jobba på kvällen mellan 18.30 och 21.00 när det var öppet för kundkväll på LillaG. Tack snälla S för att du påminde mig! Jag hade totalt glömt bort att jag skulle dit! Men det löste sig bra, slutade tidigt från skolan så jag var i Oskarshamn vid 15.00 och hann med en snabbhandling innan det var dags att förbereda maten. När F kom hem gick vi en kortispromenix för att röra lite på oss. Sen hoppa in i duschen en snabbis medan F gjorde klart maten så fick han mata mig på stående fot medans jag stressade och gjorde mig i ordning. Tack älskling♥ Jag var faktiskt i tid till jobbet och vi öppnade igen vid 19.00 och det strömmade in folk så det var mycket att göra! Roligt! Efter vi stängt var det lite saker som var tvunget att fixas så jag och svärmor stannade kvar och jag var hemma vid 22.30. Phu! Snacka om att jag var trött efter det.
Imorn ska jag till sjukhuset på återbesök efter missfallet för en undersökning, ser inte fram emot det ett dugg men det måste ju göras... Ska vara fastande så efter 22.30 idag får jag inte äta. har redan slutat med ändå, känns som evigheter innan jag får frukost :(
Nu ska jag snart sova. Natti natti!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela