aamandaaspequist

Brist på fanatsi...

Publicerad 2011-05-26 11:28:17 i Vardagsliv,

Hej och god dag!
Jag är fruktansvärt slö på att skriva, det har varit så otroligt mycket skolarbeten att göra, och är fortfarande. Det är hemskt! Men det bästa är att det bara är ca 12 skoldagar kvar och imorn är det bara 3 veckor kvar tills jag tar studenten. Det ska bli helt underbart att få sluta skolan och känna att man får lite fritid utan att ha dåligt samvete över en uppgift eller ett arbete som ska göras.
Helt okej vecka har det ändå varit måste jag säga. Helgen avslutades med ett rabalder hos Tobias och Julia på lördagen och pizza-och biomys i Kalmar med Lina och Jimmy. I måndags var jag dock inte så pigg så jag åkte hem från skolan och sov och pluggade till historiaprovet som vi hade igår. Även tisdagen var pest så jag sov och pluggade då också. Men igår var jag på banan igen och jag var duktig och tvättade, städade och var ute och gick en uppfriskande och rolig långpromenad med Julia, mycket prat och skratt om allt mellan himmel och jord! I love it!
När jag kom hem från promenixen var Palle hemma en sväng och skulle ha hjälp med hans och Idas nya dator. Trevligt trevligt!
Idag har jag bara haft en lektion och jag sitter nu hemma hos mormor som var gullig och hämtade mig i skolan. Så nu ska vi fika och prata lite skit! :)
Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela