aamandaaspequist

God kväll Måndag!

Publicerad 2011-05-09 21:16:12 i Vardagsliv,

Agneta, Lina och jag, De bästa♥
Hej Måndag!
Helgen har varit helt fantastisk och jag har haft jätteroligt. I Lördags träffade vi Fredriks föräldrar och bror med sambo! helkväll ihop med dom, vilket var helt otroligt kul! Jag har nog aldrig haft så roligt!
Igår var jag och mina absolut bästa vänner på en "vara modell för en dag" - grej. Det var roligt med det tog tid! Vi skulle vara där vid tre men fick vänta i 1,5 timme på att bli sminkade och sen ytterligare en timme för att få en fotograf. Men vi är nöjda i alla fall!
Söndagsmys i soffan med F, en bra film och sushi, slutligen en Ben och Jerrys att dela på! Kunde inte bli bättre, fast kände efter en stund att huvudvärken började krypa på och jag fick ta en tablett och gå och lägga mig. Tråkigt. Och idag kunde jag inte resa mig upp förrän det kändes som huvudet skulle sprängas. Förstår inte vad det är för fel.
Nu mår jag som tur är bättre, så nu ska jag fika med mamma, pappa och syrran. Rabarberpaj och massa vaniljsås!
Ha en härlig kväll!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela