aamandaaspequist

Tisdag kväll!

Publicerad 2011-05-17 22:15:40 i Vardagsliv,

Nyinköpt linne från butiken jag tyvärr sällan går in i, Lindex 149:-

Då var den här helgen klar också! Avklarat en urmysig helg i Göteborg ihop med Fredrik, svärfar och svåger med underbar familj! Svärmor följde tyvärr inte med eftersom hennes mamma varit lite krasslig. Men hon är lite piggare nu så det känns skönt!
Yngsta dottern i familjen konfirmerades i lördags och de var jätteduktiga. God mat, trevligt folk och kvällen avslutades med ESC! Brukar tyvärr inte titta så noga på det, men den här gången var det många bra bidrag som var värda att ses. Och grattis till vår Erik Saade som kom på tredje plats! kul! Tyckte dock att det var lite tråkigt att Ungern inte kom längre än vad de gjorde, gillade deras låt starkt!
Men nu är vi hemkomna igen och jag har varit i skolan idag. det börjar kännas nu att skoltiden börjar lida mot sitt slut, men det känns ändå som en evighet.
Ikväll har jag och min pappa hämtat lite grejer som jag fått, bland annat en jättegammal symaskin - en sån som man trampar, och en gammal koffert. Vad fina dom kommer bli när jag fått göra i ordning dom♥ älskar verkligen gamla saker, kanske kommer lite bilder på dom framöver.
Men nu ropar kudden på mig.
Sov gott!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela