aamandaaspequist

Trött och lite stressad

Publicerad 2011-05-04 15:35:54 i Vardagsliv,

Hej!
anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag nu är för att min kära farfar har kört ner en massa kablar med sin traktor hemma i skogen. Hrmf... Så därför har vi inget internet! Men jag hoppas att det löser sig snart!
Den här veckan är en lite tuffare sådan. Har en del skolarbeten att göra och har dessutom redovisning av projektarbetet imorgon. Skönt att ha det gjort!
Nu när jag kom till lägenheten så var jag så sugen på en god kopp chai, men när jag tittade i kylskåpet så fanns där ingen mjölk!!! Åh.. jag som måste ha mjölk i både te och kaffe:( Inte min dag idag... Ska plugga lite och sen dra täcket över huvudet så det blir torsdag snabbt!
Hoppas ni får en bra eftermiddag och kväll!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela