aamandaaspequist

Välkommen Helg!

Publicerad 2011-05-20 21:46:09 i Vardagsliv,

Då var det fredag igen och den har spenderats med min älskade mormor. Jag har fått jobba hemma med skolarbetena igår och idag och jag känner att jag ligger i fas med dom så det känns kanon! Mormor och jag åkte en sväng till Kalmar och inhandlade lite grejer inför studenten som är den 17 juni, det är nära nu!
Imorgon väntas jobb i några timmar innan det bär av till Vetlanda för att fira Sofia som fyller 18 år! Stort Grattis till henne! Kan man säga att jag blir faster till Fredriks bröders döttrar? Det blir enklast att förklara det så i alla fall:) På kvällen blir det grillning hos våra fina vänner Tobias och Julia♥
Nu ska jag, mamma och pappa äta mat och ta ett litet glas vin, sen ska jag sova!
Ha en fortsatt fin kväll♥
Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela