aamandaaspequist

Bara 3 veckor!

Publicerad 2011-11-10 09:35:42 i Vardagsliv,

Hur gutt är det inte att sitta i mys-kläder framför en varm brasa, med
en mugg Kanel-te och en pepparkaka och jul-musik i bakgrunden?
God morgon!
Idag är det bara tre veckor kvar tills jag får flytta in i huset! Det ska bli helt underbart!
Sitter nu, innan det är dags att göra sig klar för jobb, och klickar runt lite på internet för att hitta lite inspiration och ideer om hur jag vill ha det i mitt "lilla" kryp-in. Jag har gjort en Låååååååång önskelista på vad jag behöver och vill ha.
Iiiih:)
Nu ska jag fixa och dona lite innan det är dags för jobb.
Imorn ska jag träffa storebror! Ska bli jättekul!
Ha en fin dag
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela