aamandaaspequist

Hej och hå!

Publicerad 2011-11-03 22:15:57 i Vardagsliv,

Dagens frukost, åts vid brasan och med Jul-musik i bakgrunden. Kan det
bli bättre?

Och med "Jeanned´ arc living"-julmagasin som sällskap♥
Hualigen vilken dag!
Den har varit bra dock:) Jobbade några timmar på förmiddagen i Oskarshamn innan jag skulle till körskolan för lektion. Vilken blev en annorlunda lektion, men det va kul:)
Kom hem strax innan 18.00 och då vart det stress ner till stallet eftersom Lina och jag skulle ha småtöserna. Wilma hade med sin goa kusin så vi var tre "elever". Roligt är det! De är så duktiga och det är så kul att se alla framsteg. Jag kan inte så mycket om hästar med jag har väl lite erfarenhet och hästvana, och jag kan ju inte annat än dela med mig av det till dom som vill. Wilma och Alma är så roliga att ha med i stallet och de lär sig snabbt och de tar till sig det man säger, vilket gillas av mig väldigt mycket:) Goa ungar!
Ska nu ta en dusch, göra mig en stor kopp te och förbereda mig för jobb på förskola imorn:)
Nattnatt
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela