aamandaaspequist

Tre visdomsord

Publicerad 2011-11-02 19:32:43 i Vardagsliv,

Fick det här fina ljuset av mamma och pappa från deras Halmstads-resa.
Älskar visdomsordet, det passar in på mig så fruktansvärt nu. Jag drömmer
på nätterna och jag dagdrömmer något så fruktansvärt mycket också...
Så den här meningen bär jag med mig, dag ut och dag in:
"There is nothing like a dream to create the future"

Väldigt rätt, många gånger iallafall... fick den av lillasyster efter att
hon varit iväg med sin kompis till Ullared, och så tänkte hon på sin
älskade storasyster:)

Just nu känns det inte så, nu är det inte lätt, men jag hoppas att det blir
fantastiskt när allt faller på plats♥
Fick även den här av lillasyster, tack♥
God kväll Onsdag!
Min ettriga förkyldning vill inte ge med sig riktigt, och det tycker jag inte om!
Det är många frågor som snurrar i huvudet på mig just nu... Kommer jag klara körkortet? Kommer jag att klara huset själv? Hur blir det med jobb? Vad vill jag bli? Hur ska mitt liv se ut? Jag vet, det ger sig med tiden, och om jag kommer klara körkortet? Det är väl bara att plugga och köra så jag är förberedd? Jo.. men det är lättare sagt än gjort..
Usch vad jag är tråkig:)
Mina drömmar... vart kommer de ifrån? varför drömmer jag det jag drömmer? Det är så mycket och jag kommer ihåg i stort sätt allt jag drömmer, 9 av 10 drömmar kommer jag ihåg.. Hm... konstigt, jag vill ha en drömtydningsbok tror jag , bara för att det är kul:) De behöver inte betyda något och jag tror inte att de gör de heller, men ändå!
Hm... Nu ska jag plugga:)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela