aamandaaspequist

25 år

Publicerad 2011-10-28 00:13:56 i Vardagsliv,

Idag har Ingrid drivit LillaG i 25 år! Stort grattis!
(www.lillag.se) Firade med kvällsöppet till 21.00,
lite erbjudande och kaffe med tårta till kunderna.

Lycka är när man får äta de första juleskummen
för året! Hittade ett helt berg fullt med sådana
raringar på Domus i Oskarshamn idag. Köpte två påsar
har en halv kvar... hmrs... kanske ska spara några till
imorn iallafall? Nej inte Amanda inte, hon tar allt på
en gång, och helst behåller hon det för sig själv också..

God kväll Torsdag!
Nu ska jag alldeles strax sova. Tänkte bara titta in och säga hej:)
Och vet ni? Idag är det bara 5 veckor kvar tills jag flyttar!!!!! Jippiiiii!!!!!!:D
Och körkortet är färhoppningsvis klart snart med, sen är jag vuxen, typ, nästan. Fast jag vill inte bli helt vuxen... Jag vill ha:
Hus - check
Jobb - chek
Bil - check
Körkort - snart check
Men mer än så behöver det nog inte va, inte i stora drag iallafall. Jag vill ju såklart ha någon att dela mitt liv med, men det kommer när det kommer, man ska inte leta va? En dag så står han väl bara där, min "prince charming", the love of my life.. :)
Idag har jag inte hunnit med mycke alls känns det som. Körlektion och jobb är väl det ända vettiga. Jobbade till 21.00 eftersom vi haft 25-årsjubileum. Mycket roligt! men åkte dock på en förskräcklig skallebank den sista timmen. Usch!
Träffade Fredrik en sväng när han kom in på jobbet. Har inte träffat honom sen jag flyttade därifrån tror jag, så det var trevligt. Vi skulle blivit föräldrar den här veckan, men jag fick missfall i början på 3:e månaden=( Har varit jättejobbigt men jag tror att allt som händer, på något sätt, har en mening.. Det är lite lättare att tänka så..
Min kära körskolelärare skissar lite på en tatuering till mig, som jag vill ha på magen som ett litet minne.. För även om det var tidigt i graviditeten det blev missfall så hann man vänja sig vid tanken att man bar på något som skulle bli en liten människa.. min son, eller dotter.. Charlie.. man hann lixom lite börja älska.. eller åtminstone älska tanken..
Nu ska Amanda sova.. Jobb imorn igen.. upp tidigt..
Nattnatt alla fina
Kram♥
Pssst.... Det hann visst bli Fredag... så... God morgon Fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela