aamandaaspequist

En mindre bra dag, men ändå mycket positiv!

Publicerad 2011-10-03 22:16:35 i Vardagsliv,


God kväll!
Dagen har inte varit speciellt kul, eller inte den större delen av den iallafall...Har haft en sån förskräcklig huvudvärk som inte gett med sig förrän ikväll. Var i stallet på morgonen och efter det petade jag i mig lite frukost och försökte sen att måla lite. Men det var inte det roligaste iochmed skallen. Tabletter, kaffe, vatten osv, men inte då... Åkte till jobbet vid halv två, när jag kom in fick jag istort sätt gå igen för chefen tyckte jag skulle gå hem och lägga mig i stället. Så det är jag tacksam för, är ju inte så kul att stå i en butik och se glad ut om man inte mår prima. Tog bussen hem och drog täcket över huvudet, vilket det blev bättre av, skönt!
Det som har varit bra är bland annat att jag fick hem mitt hörnskåp idag! Så imorn blir det nog att måla! (och plugga så klart....) Jag fick även två jättefina bord, ett av farmor, tack f♥ och ett av mamma, tack m♥
Men nu ska jag krypa ner i bingen och försöka sova lite!
Nattinatti
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela