aamandaaspequist

Fredagsmys och halsont-ska vi hångla?

Publicerad 2011-10-28 23:00:00 i Vardagsliv,

God kväll:)
Manda är väldigt trött ikväll och hon vill sova. Ont i halsen har hon fått och det är inte kul:(
Idag har jag varit jäkligt duktig faktiskt. Upp halv 8, åka hemifrån halv 9, sitta på Nilssons Konditori från 9-halv 12 och pluggade. Gick till arbetsförmedlingen för att lämna in mina betyg från gymnasiet och sen jobba på LillaG till 17.00 åkte hem och tog hand om de större fyrbenta, tog sen en dusch och kröp upp i soffan med myskläder och god mat med mamam och pappa framför idol. Mys♥
Nu ska jag sova roktigt gott och vakna pigg och allert imorn! För det har jag bestämt! :)
Nattnatt
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela