aamandaaspequist

Halv åtta hos mig!

Publicerad 2011-10-21 22:48:34 i Vardagsliv,

Bakade scones till min sjukling till mamma♥

Lina och jag hade lite knatteridning eller ridlekis med våra kusiner Wilma
(min kusse) och Alma (Linas kusse) Jättemysigt!

Full aktivitet i köket, här ska det serveras 3-rätters! (älskar lillasysters min)

Kvällens "meny-tavla" Made by Me!
Förrätt:Vitlöksbröd och sallad
Varmrätt: Kycklingspätt med jordnötssås och ris
Efterrätt: Chokladmuffins

Lillasysters matgäster i väntan på...

...förrätten...

Gullehönor♥

God kväll Fredag:)
Usch vad tiden går! Vill så mycket med hinner inte:( Vill träffa en massa människor som jag inte har träffat på jättelänge! Vill flytta till mitt hus, vill ta mitt körkort och massa mera...
Usch... Va på väldigt bra humör nyss... men fick ett telefonsamtal och humöret sjönk till minus...
Så nu går jag och drar nått gammalt över mig.
Godnatt.
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela