aamandaaspequist

Härliga oktober!

Publicerad 2011-10-09 22:01:30 i Vardagsliv,

Mamma har lull-lullat hela dagen och varit duktig!

Fint på järnspisen...(Vill ha mitt hus nu!)


God kväll söndag och välkommen måndag!
Idag har varit en lång dag. Började med frukost med E vid Forsadammen (tror jag det heter) Solen sken, det var helt vindstilla och lite småkyligt. Men vad gör väl det när man har en mugg med varmt och gott kaffe? Nej det var hur gott som helst att sitta och bara lyssna på det tysta.
Körskolan har jag varit på med, körlektion. Min lärare är väl en av världens goaste, fick köra hem mig själv eftersom jag annars hade fått vänta på bussen i mer än 2 timmar, så, tack S! :)
Ikväll har jag faktiskt varit duktig och pluggat! Kände mig liksom motiverad till det och då är det väl bara och Just go for it?
Pappa har varit iväg en sväng ikväll på nått som hade med jakt att göra (?) så blev middag med mammsen och lillasyster, mysigt!
Nu är det snart nana-dags för Mandas del, inväntas bara ett samtal från E. Stall, plugg och jobb står på schemat imorn så det är bäst att vara fit for fight!
Nattinatti
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela