aamandaaspequist

Jippi!

Publicerad 2011-10-24 22:01:56 i Vardagsliv,

Jag och goa Sofie, vet inte vad vi försöker med men roligt har vi
iallafall!

Min fina Lina♥

Myspys...
Nattinatti Måndag!
Sicken bra dag det varit! Jobbade på LillaG idag och fick då ett telefonsamtal från barnomsorgen i Mönsterås. Jag har skickat in och skrivit upp mig på vikarielistan och ska jobba min första dag imorn på Rödluvan och Vitsippan. Åh vad kul det ska bli!!!
I lördags tog jag en låång sovmorgon, hade svårt att somna kvällen innan. (Tittade på en film som S tyckte jag skulle se, "Repo! The genetic Opera" (tror jag den heter) men somnade i mitt i, så tittade klart när jag vaknade i lördags.) När jag väl klivit upp ur sängen så gick jag ner till stallet och red ut en sväng med Lina. Kvällen spenderades med Sofie (som jag inte träffat på länge), Lina och Agneta, hur mysigt som helst. Det krävs inte mycket för att roa ett gäng dårar:)
Söndagen bestod av hästarna, stallmöte och körlektion:) Med andra ord en bra helg!
Ikväll har mamma och jag varit i stallet och ridit ut en sväng, va jättelänge sen vi red ihop så det var jättemysigt..
Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorn när jag ska busa med barnen:))))
Nattinatti
Kram♥

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-25 16:36:00

Halloj, Goa Manda! Mysigt att rida med dig oxå! -Men sååå mörkt det var! Hua! Vi gör om det igen snart om fina Agnes lånar ut sin lilla fina häst till mig. Hoppas din dag varit givande på förskolan! Det tror jag säkert:-) puss! Love U.

// Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vardagsliv med Amanda!

Hej! Kul att Du hittade hit! Här får Du följa mitt vardagsliv som mestadels innehåller hästen, familjen, jobb och inredning. Jag är för det mesta glad och ser på livet med positiv blick! Hope you like it:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela